שיווק דיגיטלי - ייעוץ לחברות וארגונים

ייעוץ לחברות וארגונים בתחום השיווק הדיגיטלי

חברות רבות נתקלות באתגרים ומכשולים רבים בבואן לתכנן וליישם את תכנית השיווק שלהם. ייעוץ לחברות וארגונים בתחום השיווק הדיגיטלי מאפשר להן לבנות את תמהיל ערוצי השיווק באופן המותאם לצרכים, תוך חשיפה מלאה ליכולות ומגמות חדשניות בתחום. אנו מסייעים לחברותו ארגונים בתהליכי המחקר, התכנון ובניית התשתית הארגונית הנחוצים ליישום מוצלח של שיווק דיגיטלי כחלק מתכנית השיווק הכללית.

ייעוץ לחברות וארגונים – שיווק לצרכי פנים

חברות וארגונים עוברות תהליכי שינוי משמעותיים – החל מהטמעת טכנולוגיה חדשה, שינויים ארגוניים, שינויים תרבותיים ושינויים בתשתית הפיזית. שינויים אלו מחייבים את רתימת עובדי הארגון לתהליך באופן מלא, שאם לא כן הם נדונים לכישלון. אנו מציעים לחברות בתהליכי שינוי ליווי וייעוץ ובניית תכנית שיווק הממוקד בקהלי יעד בתוך החברה. בתהליכים אלו אנו מביאים לידי ביטוי את מלוא מנעד היכולות שלנו ומשמשים גם כצומת וכאינטגרטור ועובדים בשיתוף פעולה עם מגוון גורמים מקצועיים – החל מיועצים ארגוניים, ספקים חיצוניים, חברות יח"צ ומיתוג ועוד.

מה שאפשר למדוד – אפשר לשפר

מרכזיותם של תהליכי שיווק דיגיטלי בזמן שינוי ארגוני מכל סוג באים לידי ביטוי ביכולת למדוד ולקבל היזון חוזר מקהל היעד – גם כאשר מדובר בקהל יעד פנימי. כידוע – רק את מה שניתן למדוד ולנתח אפשר באמת לשפר, וכאן אנו מביאים את יכולות הניתוח והמחקר שלנו בכדי להפיק מידע רב ערך מהסיגנלים והעקבות שמותירה פעילות דיגיטלית.

בניית תכנית שיווק אפקטיבית

בניית תכנית שיווק אפקטיבית בעידן הדיגיטלי דורש היכרות מעמיקה עם כלים, שיטות ומגמות ויכולת לבנות תמהיל נכון של כלל ערוצי ההפצה. תקציב השיווק מגלם את הבחירות האסטרטגיות של הארגון בערוצי הפצה מסוימים. לרוע המזל, ארגונים רבים שבויים בתפיסות שגויות ובמסורות המושרשות בארגון בתחום – וממשיכים לעשות את מה שנעשה בשנים הקודמות – ומחמיצים את ההזדמנות לעשות שימוש בכלים חדשניים, וזאת מבלי לפרוץ את מסגרת התקציב. שיווק בכלים מסורתיים הנו תהליך עתיר ספקי משנה, כוח אדם, לוגיסטיקה ואופרציה. המאמץ אינו תמיד עומד בהלימה לתועלת וכאמור – קשה מאד למדוד אותו. אנו נסייע לכם לבנות תכנית שיווקית המשלבת באופן מיטבי את ערוצי הדיגיטל בתמהיל הכללי במסגרת התקציב הקיים.