רשםכל – רישום ותשלום לכל מטרה

עדכון 23.5.2017

בשנה האחרונה ערכנו מספר ניסיונות במוצרי רשםכל במספר רשויות מקומיות. במהלך הניסיונות הללו שיפרנו את המוצר ולמעשה פיתחנו אותו מחדש. בקרוב נשיק את רשםכל מחדש. עוד על כך, בהמשך.

ניהול תהליך רישום וגביית תשלומים למגוון מטרות הוא פעולה שבכוחה להתיש את האדם הסבלני ביותר. בעוד שארגונים גדולים עושים שימוש במערכות מקוונות ייעודיות לצורך גבייה, מעקב ורישום, הרי שלארגונים רבים אין כדאיות בבניית מערכות כאלו לנושא, והם ממשיכים בביצוע רישומים במגוון שיטות ובגבייה באמצעות איסוף צ'קים, תשלום מזומן בכניסה ועוד. שימוש במערכות מקוונות לצורך זה בכוחו לפשט את התהליך, להגדיל את האמינות שלו, את אחוזי ההשתתפות והגבייה.

יצרנו את רשםכל – רישום ותשלום לכל מטרה – בדיוק עבור אותו פלח שוק שכיום אינו יכול ליהנות מהברכה הטמונה ברישום וסליקה מקוונים. כעת יכול כל ארגון לפתוח טופס רישום ולקבל את התשלומים באופן מקוון לחשבון הבנק באמצעותנו. רשםכל מאפשר לכם לתמוך את הכנס, הקייטנה, המירוץ, הקורס או החוג שברצונכם לנהל עם טופס מקוון שנבנה בהתאם לדרישותיכם, לאפשר לנרשמים לשלם באמצעות כרטיסי אשראי ולקבל את הכסף לחשבונכם במרוכז. לא עוד טפסים בוורד וצ'קים – מעתה אפשר לבצע הכל באופן מקוון ונקי.

רשםכל יושק במהלך חודש מאי לאחר פיילוט שבוצע עם אגף חינוך במועצה אזורית וכך ברישום לקייטנות במהלך הקיץ האחרון. רשםכל מתעתד לתת מענה למתנ"סים, רשתות חינוך, מועצות מקומיות ואזוריות, יישובים, עמותות וחברות ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *