תשתית וטכנולוגיה לאינטרנט

פיתוח על בסיס וורדפרס, פרויקטים מיוחדים

וורדפרס הוא ההתמחות שלנו. אנו מפתחים פלטפורמות מגוונות על בסיס הפלטפורמה, ומנצלים עד תום את הגמישות והיכולות בכדי להעניק ללקוחותינו מוצר איכותי במחיר ללא תחרות. אנו מפתחים עבור וורדפרס תוספים חינמיים, תוספי פרמיום בתשלום ותבניות עיצוב.
וורדפרס משמשת אותנו גם לבניית אתרים בעלי פונקציונליות מורכבת בהתאם לדרישות הלקוח, תוך הקפדה על סטנדטים של נגישות, רספונסיביות, מהירות טעינה והתאמה לדפדפנים.

תשתית וטכנולוגיה בנקודת המפגש – דוגמאות

 


אתר מידה - שילוב של תשתית וטכנולוגיה

פיתוח אתר מידה – מגזין חדשות מקוון

אתר מידה מהווה דוגמא טובה לשילוב בין תשתית וטכנולוגיה – האתר מאוחסן אצלנו בסטנדרט מחמיר של אבטחה, האצה, גיבויים וזמינות, וכעת הוא גם זכה לעיצוב ופיתוח חדש. עבור מידה פיתחנו אתר חדש בעיצוב נקי תוך התאמה מרבית של מערכת ניהול התוכן לצרכי העריכה היחודיים של האתר. הפרויקט כלל גם מיתוג מחדש בעברית ובאנגלית. האתר עלה בחודש פברואר 2016. האתר פותח על בסיס תבנית Faster פרי פיתוחנו, המבוססת על Bootstrap תוך שימת דגש על התאמה מלאה לגלישה ממובייל, וטאבלט ושמירה על טעינת דפים מהירה.


אתרי הזרע סידס

פיתוח אתרי הזרע – קטלוג מורכב

חברת הזרע עברה תהליך מיתוג ומיזוג במהלך שנת 2014. במסגרת זו נטלנו על עצמנו את חידוש אתרי הזרע תחת המותג החדש. במסגרת הפרויקט פותחה פלטפורמה לכלל האתרים כאשר הייחוד הוא בפיתוח מערכת לניהול והצגה של קטלוג הזנים בכל אחד מאתרי החברה באופן קל ופשוט, תוך מתן אפשרות לחיפוש וסינון מתקדמים למבקרים באתר. בפרויקט זה חודשו 9 אתרים ובימים אלו אנו משלימים את חלקו השני של הפרויקט בהיקף דומה. חברת הזרע נהנית מפלטפורמה גמישה ומהתאמות רבות לצרכים הנגזרים מהאופי שבו מוצגים מוצרי החברה באתרים השונים.


אינפט - אנזימוטק

פיתוח אתר אינפט עבור אנזימוטק

אתר אינפט פותח עבור חברת אנזימוטק המפתח חומרי בסיס חיוניים לתעשיית מזון התינוקות (ליפידים). האתר כולל ממשק פיתוח ממשק משתמש בדף הבית ושימוש בפריסת עמוד רחבה תוך שמירה על הרספונסיביות במסכי מובייל וטבלט. האתר מאוחסן ומקודם על ידינו כחלק מהעבודה השוטפת בנושא הדיגיטל עם חברת אנזימוטק. האתר עוצב על ידי סטודיו מרקומית.


מכללת חמדת הדרום

פיתוח אתר מכללת חמדת הדרום

אתר מכללת חמדת הדרום פותח עבור מכללה המחזיקה מסלולי לימוד מגוונים ושונים מתוך כוונה לתת כלים אפקטיביים לשיווק דיגיטלי במהלך שנת הלימודים אל מול מועמדים ומועמדות לתכניות השונות. האתר פותח בשנת 2013 כאתר רספונסיבי המדגיש את הייחוד של כל מסלול, תוך מתן שירות לקהלי היעד השונים לרבות סטודנטים וסגל ההוראה וחיבור עם מערכות המידע המשיקות.


לה פמילייה אירועים

פיתוח אתר לה-פמילייה

אתר לה פמילייה פותח תוך שימת דגש על תרגום השפה העיצובית של המותג לדיגיטל והצגת המגוון הקולינרי באופן מושך וידידותי למשתמש.


עגבניית מגי

פיתוח אתר עגבניית מגי

מיניסייט מגי פותח במטרה לבסס קמפיין השקה והגדלת מודעות למותג באופן מתמשך. האתר מכיל תוכן ייחודי שנוצר לצורך הקמפיין (מתכונים ומידע על נקודות מכירה) והוא פועל בשילוב עם דף פייסבוק וכחלק מקמפיין המורכב מפעולות דיגיטל ופעולות בנקודות המכירה אל מול הצרכנים.


תה עדנים

פיתוח אתר תה עדנים

אתר תה עדנים מציג את קטלוג החברה באופן מיטבי תוך שמירה על השפה העיצובית הייחודית של המותג. הקטלוג פותח בהתאם לדרישות הלקוח ולתכונות השונות של המוצרים בכדי לאפשר ניהול והתמצאות קלים הן ברמת מנהל האתר והן ברמת המשתמש.


תוצרת בית

פיתוח אתר תוצרת בית

אתר תוצרת בית מציג תרגום מרהיב של התפיסה האסטטית של מעצבת הפנים ומכיל מערכת לניהול גלריות להצגת הפרויקטים.


עיצובים צומחים

פיתוח אתר עיצובים צומחים

אתר עיצובים צומחים מכיל מערכת לניהול גלריות להצגת הפרויקטים ומצטיין בעיצוב המעביר את רוח המותג מהעולם הפיזי לדיגיטלי.


תה עדנים

פיתוח אתר ארן מחקר ופיתוח דגמים

האתר של חברת ארן מחקר ופיתוח דגמים הנו אתר מורכב המציג את מגוון תחומי הפעילות של החברה. באתר בוצעו התאמות בממשק המשתמש בכדי לאפשר ניהול עצמאי של הפיצ'רים המתקדמים השונים. האתר פותח בשיתוף סטודיו נאו מיתוג לעיצוב. מבוסס על תבנית Faster הבנויה על Bootstrap מבית פלאנוויז.


תוצרת בית

פיתוח אתר פורום קהלת

אתר פורום קהלת פותח במטרה לאפשר לפורום ניהול פרסומים ברשת בהתאם לדרישות מורכבות באופן עצמאי. האתר הנו דו-לשוני והוא מכיל התאמות מורכבות בממשק הניהול.


עיצובים צומחים

פיתוח אתר חנות התוכנה של פלאנוויז

אתר חנות התוכנה של פלאנוויז מבוסס על WooCommerce עם התאמות למכירת תוכנה וניהול רישיונות, חידושי רישיון ועוד. האתר מבוסס על תבנית Faster ומאפשר סליקה בכרטיס אשראי על בסיס תוסף הסליקה פרי פיתוחנו – W2T, הפקת חשבוניות מס קבלה באופן אוטומטי ממערכת ה- Icount שלנו והפקת רישיונות תוכנה בהתאם לתכניות השונות.


פרספקטיבה

פיתוח אתר פרספקטיבה

אתר פרספקיטה הינו מגזין עיתונות מקוון. האתר מספק פונקצינאליות של מערכת עיתון עם ניראות נקיה ועדכנית.


חוחובה

פיתוח אתר חוחובה וואלי

אתר תדמית מבוסס תבנית. באתר הושם דגש על עיצוב, התאמה למיתוג החברה וושימוש בחומרים גרפיים מקוריים.